Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Άγγλος vs Έλληνας

Άγγλος Ελληνάρας
Σοβαρά ; Απίστευτο ! Εντυπωσιακό! Πω, πω κουφάθηκα ρε πούσ...!
Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα Στ' αρχ.... μου!
Μου αρέσουν οι προκλήσεις Γαμ... την τύχη μου! Κι άλλη στραβή!
Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπαρ... !
Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας Να πάει να γαμ... και να το κάνει μόνος του ο καριολ...!
Ναι , οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω Ωραία! Και κερατάς και δαρμένος !
Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα Είναι εντελώς μαλ...!
Με συγχωρείτε ΕΕ ! Εσύ !
Με συγχωρείτε, Κύριε ! ΕΕ ! Εσύ ! Ναι , ΕΣΥ ρε μαλ...!
Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα Είστε όλοι άχρηστοι !
Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω Δε γαμ... λέω εγώ!
Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της Τι; Πήρε προαγωγή; Αναρωτιέμαι πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει τσιμπουκώσει!!
Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα ; Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα;
Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη Καλά, σκατά έχεις στο μυαλό σου;
Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε Πάλι τα αρχ... μου πήρε!
Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανέλιξη Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας !
Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας Πάλι χάλασε η μπαχατέλα!
Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!
Ο ανελκυστήρας δε λειτουργεί Από τα σκαλιά και άμα σ' αρέσει !
Πηγή: http://bestmailblog.blogspot.com/2010/08/blog-post.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου